Back on track

Som sagt, back on track. Nu är jag tillbaks, igen. Och jag hoppas att jag kan stanna denna gång, ett litet tag längre i varje fall, hihi.

Idag har det varit en rätt lugn dag. Vi hade två lektioner på skolan och båda gick bara bra. Jag kom hem vid två vilket kändes skönt eftersom mamma, pappa, Moa och Nellie skulle komma på middag så då hade vi tid att göra i ordning allt inför kvällen. Det blev hemmagjorda biffar med potatis, sås och lök och det var otroligt gott. Därefter blev det kaffe och bullar på maten. Kvällen var mycket uppskattad av dom så det gjorde oss riktigt glad!

Dom åkte för en stund sedan och nu sitter jag och Jonte framför tv:n och kollar på Halv åtta hos mig, ett mysigt program!

 
                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0